Tuesday 3 September 2013

About Me


Hello, Hai n Assalamualaikum. ;)
Nama saya ialah Siti Aisyah bt Mohammad Yazed
Nice to meets you all :D
Sekarang saya nak cerita tentang saya, Tentang saya?
ahahaha :3
saya tak ada banyak cerita, tapi, nak tahu tak? saya telah menyertai aktiviti Maxis Cyberkids di sekolah saya, iaitu, SMK Seri Gading. Kalau nak tahu, aktiviti ni memang menarik. macam-macam saya boleh belajar, hihihi, antaranya ialah, cara guna Gmail, cara buat Blog, cara nak guna Pxlr, cara nak buat Applications Android, cara nak buat Video Editting, hehehehe, memang menarik, Camp ni mula dari 3/9 - 5/9/2013. So far, sepanjang saya ada kat sini, aktiviti-aktiviti yang ada memang best-best. Lepas ni, bolehlah saya ajar dekat kawan-kawan yang tak dapat masuk camp ni, so bolehlah ianya diperkembangkan :D
baik lah thats all, Thanks to the readers ;)

No comments:

Post a Comment